0732.710.701 avocat@procese.ro

Mini Cart

Termeni & Conditii

  1. DEFINITII SI TERMENI

Inchirieri-imprimante.ro – este denumirea comerciala a SC DOCENTRIS SA, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Nicolae Caramfil 71-73 Et. 3, numar de ordine in Registrul Comertului J40/14533/2004, cod unic de inregistrare fiscala RO16750025, platitoare de TVA.

Vanzator – Inchirieri-imprimante.ro

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Inchirieri-imprimante.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Inchirieri-imprimante.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).

Listele pot fi:

–    Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

–    Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Site – domeniul www.Inchirieri-imprimante.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre inchirieri-imprimante.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.

Token – numar criptat unic asociat cardului de plata al Cumparatorului dupa efectuarea unei plati on-line, dupa activariea serviciului PaybyClick si care va putea fi utilizat de catre Cumparator pentru autorizarea Tranzactiilor prin serviciul PaybyClick.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate din punctele de lucru inchirieri-imprimante.ro, preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate inchirieri-imprimante.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel inchirieri-imprimante.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Inchirieri-imprimante.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Inchirieri-imprimante.ro isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. Inchirieri-imprimante.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in Euro si nu includ TVA.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Inchirieri-imprimante.ro.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de euro. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a inchirieri-imprimante.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de inchirieri-imprimante.ro, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al inchirieri-imprimante.ro asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Inchirieri-imprimante.ro.

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Inchirieri-imprimante.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea inchirieri-imprimante.ro cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care Inchirieri-imprimante.ro confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea inchirieri-imprimante.ro pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Inchirieri-imprimante.ro si/sau al angajatului/prepusului Inchirieri-imprimante.ro care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

  1. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de inchirieri-imprimante.ro, in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur.

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

6.7.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.10. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

6.10.1. “in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul Inchirieri-imprimante.ro

6.10.2. “stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul Inchirieri-imprimante.ro

6.10.3. “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul Inchirieri-imprimante.ro. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

6.10.4. “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Inchirieri-imprimante.ro si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

6.10.5. “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Inchirieri-imprimante.ro si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

6.10.6. “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Inchirieri-imprimante.ro.

6.10.7. “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.

  1. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

7.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.4. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

7.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.8. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

  1. CONFIDENTIALITATE

8.1. inchirieri-imprimante.ro va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  inchirieri-imprimante.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8.4. Prin inscrierea in baza de date a inchirieri-imprimante.ro, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Inchirieri-imprimante.ro: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care inchirieri-imprimante.ropoate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

  1. PUBLICITATE

9.1. Newsletterele Inchirieri-imprimante.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Inchirieri-imprimante.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

9.2.1. prin contactarea Inchirieri-imprimante.ro in acest sens.

9.2.2. prin modificarea setarilor din Contul de client la sectiunea “Abonarile mele”.

9.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

  1. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului Inchirieri-imprimante.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Inchirieri-imprimante.ro precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie.

10.6. Optiunea pentru plata Plata cu 1 click poate fi activata de catre Utilizator sau Cumparator:

– in momentul plasarii unei Comenzi.

Clientul/Cumparatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit, activeaza optiunea “Plata cu 1 click”, e redirectionat catre pagina procesatorului de plati, introduce datele de card si plateste, respectiv finalizeaza Comanda.

Introducand datele de card Utilizatorul/Cumparatorul, confirma ca a fost anterior informat si a acceptat termenii si conditiile de utilizare a serviciului “Plata cu 1 click”.

10.7 Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Inchirieri-imprimante.ro si nici nu vor fi stocate de catre de Inchirieri-imprimante.ro sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitateautorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA SRL, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania, înregistrată în Registrul Comertului din Bucuresti sub numarul j40/9170/2003, cod fiscal RO15565496.

10.8. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.9. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

  1. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in punctele de lucru Inchirieri-imprimante.ro, conform optiunii Clientului.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

  1. GARANTII

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre Inchirieri-imprimante.ro, cu exceptia celor Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi sau second-hand. Bunurile noi sunt ambulate in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte, iar bunurile second-hand se livreaza in ambalaj pus la dispozitie de catre Inchirieri-imprimante.ro

12.2. Bunurile vandute si livrate de Inchirieri-imprimante.ro au certificatele de garantie, sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Inchirieri-imprimante.ro.

12.3. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

12.4. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12.7. In cazul Bunurilor second-hand, certificatul de garantie este emis de catre Inchirieri-imprimante.ro. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun second-hand in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun second-hand sunt aceleasi cu cele de la produsele noi si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

  1. RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

14.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Inchirieri-imprimante.ro, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

  1. DATELOR CU CARACTER PERSONAL

15.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Inchirieri-imprimante.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

15.2. Scopul colectarii datelor este:

– informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate,

– trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)

– de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

15.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Inchirieri-imprimante.ro, si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 15.2.

15.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

15.5. Prin completarea in formularul de comanda pe Site a datelor personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, Cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care Inchirieri-imprimante.ro a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor prin credit (inclusiv Credit Europe, Banca Transilvania, Granti Bank, Alpha Bank si BRD Finance IFN S.A.) sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii in scopul efectuarii analizei de credit si sa le transmita in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele Cumparatorului in baza de date a Biroului de Credit.

15.6. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

  1. FORTA MAJORA

16.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre inchirieri-imprimante.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Piatra Neamt.

Numele şi sigla magazinului online aparţin SC DOCENTRIS SA şi nu pot fi reproduse, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.

Detalii livrare

1. Magazinul Inchirieri-imprimante.ro asigura transportul produselor in orice colt al tarii, in maxim doua zile de la confirmarea telefonica a comenzii.

  1. Transportul se efectueaza prin intermediul companiilor: Fan Courier Express SRL si Urgent Cargus SA.
  2. Transportul pieselor si al consumabilelor (cartuse, unitati de imagine, fusere, unitati de transfer belt, tonere, etc) este gratuit pentru sume ce depasesc 300 de lei.
  3. Transportul echipamentelor (copiatoare, imprimante, scannere si faxuri) se achita de catre cumparator, in baza facturii emise de catre transportator.
  4. Plata transportului pentru produsele trimise in garantie va fi suportat: dus– de catre client si intors– de catre noi.
  5. In cazul comenzilor unde se refuza coletul, plata transportului va fi suportata de catre client, indiferent de motiv.

Garantie

Garanţia comercială reprezintă garanţia emisă de producător, prin intermediul unui certificat de garanţie, pe baza căruia consumatorul beneficiază de reparaţii gratuite din partea vânzătorului sau producătorului.

Garanţia de conformitate reprezintă perioada de doi ani în care consumatorului i se aduce produsul în conformitate în mod gratuit. În cadrul garanţiei de conformitate, producătorul sau vânzatorul repară sau înlocuieşte produsul, conform legii 449 din anul 2003. Perioada de timp pentru remedierea unei defecţiuni nu poate depăsi 15 zile calendaristice.

Produsele cumpărate prin intermediul site-ului www.Inchirieri-imprimante.ro sunt noi, second-hand sau refurbished, sigilate în ambalaje originale sau desigilate (in cazul produselor second hand si refurbished) si beneficiază de garanţie conform certificatelor de garanţie emise de producător (in cazul produselor noi) respectiv certificat de garantie al vanzatorului (in cazul produselor second hand si refurbished). Dacă la primirea produsului constataţi lipsa certificatului de garanţie, trebuie să ne sunaţi în termen de 24 ore pentru a ne comunica acest lucru.

Pentru a beneficia de garanţie, trebuie îndeplinite următoarele cerinţe:

– se prezintă factura produsului /produselor în copie sau original;

– se prezintă certificatul de garanţie emis de vânzător / importator / producător, în original;

– se prezintă produsul complet, cu absolut toate accesoriile cu care a fost livrat (inclusiv cabluri, cd-uri cu drivere);

– se descrie defectul reclamat, completând formularul pus la dispozitie de catre vanzator.

Produsele deteriorate în timpul transportului de la consumator către vânzător nu vor primi garanţie, de aceea este recomandat a se trimite în ambalajul original, pentru a fi siguri de integritatea acestora pe timpul transportului.

Pierderea facturii sau a certificatului de garanţie duce automat la pierderea garanţiei.

Termenul de garanţie specificat în certificat curge de la data facturării. Acest termen se poate prelungi cu perioada cât produsul a stat în service. În cazul produselor care prezintă certificat de garanţie emis de producător / importator, acestea se aduc la centrele de service specificate în mod expres pe certificatul de garanţie. Aceste centre autorizate de producător / importator vor prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.

Produsele sunt identificate pe baza seriei unice (Serial Number – SN), a denumirii comerciale şi a codului. Ştergerea seriei parţială sau totală, indiferent de motiv, duce la pierderea garanţiei.

Pentru rezolvarea garantiei, produsele trebuie aduse de catre cumparator in sediul DOCENTRIS SA sau trimise cu un curier agreat de Inchirieri-imprimante.ro, în cazul nostru Fan Curier Express SRL.

Adresa pentru trimiterea coletului in garantie este:

SC DOCENTRIS SA, Str. Nicolae Caramfil 71-73 Et. 3, Bucuresti.

Nu beneficiază de garanţie produsele defectate ca în exemplele următoare:

– procesoare cu pini îndoiţi;

– hard-disk-uri care prezintă urme de şocuri mecanice, electrice;

– produsele care prezintă urme de lichide, produsele oxidate;

– greşelile de instalare şi întreţinere;

– produsele care prezintă urme de şoc de tensiune;

– produsele care prezintă accidente mecanice, chimice;

– produsele care prezintă urme de intervenţii ale unor persoane neautorizate;

– depozitarea şi folosirea produselor în spaţii inadecvate (diferenţe de temperatură, soare, ploaie, praf);

– produsele care au rupte sau deteriorate eticheta sau sigiliul original;

– resoftarea produselor cu un soft care nu este al producătorului (exemplu: resoftarea imprimantelor pentru a functiona fara chip).

Capetele de imprimare, unităţile de imagine, cartuşele de imprimare, unitatile de transfer belt, fuserele, rolele de preluare hartie, sunt considerate consumabile, drept pentru care nu beneficiază de garanţie. Acestea se inlocuiesc in momentul in echipamentul afiseaza un mesaj in acest sens precum si atunci cand printul sau copia sunt la o calitate nesatisfacatoare.

În cazul în care solicitarea de garanţie este nefondată, inchirieri-imprimante.ro va percepe o taxă pentru diagnosticare, depozitare si manipulare, respectiv taxele de transport, care vor fi suportate de catre cumpărător, atata tur cat si retur. Respectiva taxa se calculeaza in functie de echipament si in functie de timpul de lucru alocat pentru diagnosticare, depozitare si manipulare.

În ceea ce priveşte produsele de stocare (hard-disk, stick de memorie), inchirieri-imprimante.ro nu poate fi făcut răspunzător pentru pierderea datelor de pe suport, singura noastră obligaţie fiind repararea sau schimbarea produsului cu probleme. Recomandăm back-up periodic pentru preîntâmpinarea unor astfel de probleme.

Garanţia se rezolvă prin reparare sau dupa caz înlocuire cu un produs identic atunci cand acesta nu poate fi reparat.

Garanţia se reduce la jumatate în cazul echipamentelor / aparatelor ce sunt folosite în medii ostile (săli de jocuri, praf, diferenţe de temperatură, mediu industrial).

Perioada de garantie este:

Garantia pentru produsele second-hand sau refurbished (copiatoare format A3, alb-negru sau color):

– persoane fizice: 12 luni sau un numar de 20.000 printuri/copii;

– persoane juridice: 6 luni sau un numar de 20.000 printuri/copii;

Exemple:

Daca o persoana fizica tipareste.copiaza peste 20.000 pagini in mai putin de 12 luni, se considera ca perioada de garantie a expirat;

Daca o persoana juridica tipareste/copiaza peste 20.000  pagini in mai putin de 6 luni, se considera ca perioada de garantie a expirat;

Garantia pentru produsele second-hand sau refurbished (imprimante si multifunctionale format A4, alb-negru sau color):

– persoane fizice: 12 luni sau un numar de 10.000 printuri/copii;

– persoane juridice: 6 luni sau un numar de 10.000 printuri/copii;

Exemple:

Daca o persoana fizica tipareste/copiaza peste 10.000 pagini in mai putin de 12 luni, se considera ca perioada de garantie a expirat

Daca o persoana juridica tipareste/copiaza peste 10.000 de pagini in mai putin de 6 luni, se considera ca perioada de garantie a expirat.

Garantia pentru produsele noi:

– persoane fizice: 24 luni;

– persoane juridice: 12 luni;

Reguli elementare

Înainte de cuplarea unui echipament la o linie de tensiune, se procedează la climatizarea produsului, lăsându-l trei – patru ore în mediul în care urmează a fi instalat, astfel se reduce riscul defectării ce ar putea surveni din cauza condensului.

Sursa de tensiune unde se va conecta aparatul trebuie să aibă împământare şi tensiunea de 230V.

Temperatura ambientală unde se folosesc aparatele şi echipamentele achiziţionate de la noi trebuie să fie între 10 şi 30 grade celsius, cu grad minim de praf şi umiditate.

Returnare produse

Detalii returnare produse

  1. Cumparatorul are dreptul de a returna produsele cumparate online si livrate prin curier, in maxim 14 zile de la intrarea in posesia ultimului produs din comanda.
  2. Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care s-au livrat, in ambalajul original, si trebuie sa contina inclusiv toate accesoriile cu care s-a livrat initial.
  3. Nu se accepta retur pentru produsele care prezinta zgarieturi, deformari, lovituri fizice, modificari software, modificari hardware, defectiuni survenite din cauza socurilor electrice.
  4. Nu se accepta retur daca au fost desigilate produsele consumabile (cartuse toner, unitati de imagine, cilindri, lamele, fusere, unitati de transfer belt, role preluare hartie etc).
  5. Nu se accepta retur daca au fost desigilate produsele software (licente, sisteme de operare, antivirusi, programe si utilitare).
  6. Pentru produsele returnate, costul transportului va fi suportat de catre cumparator.

Procedura de returnare produse

  1. Pentru returnarea produselor cumparate online, este necesar a se completa o cerere care va cuprinde urmatoarele informatii:

– numele si prenumele cumparatorului;

– numarul comenzii (il gasiti pe email);

– numarul de telefon la care sa puteti fi contactati pentru stabilirea detaliilor de retur;

– motivul renuntarii la produs;

– contul bancar in care sa va putem returna suma;

– adresa de ridicare a coletului;

  1. Cererea pentru returnarea produselor se trimite pe adresa de email office@inchirieri-imprimante.ro
  2. Dupa ce ati trimis cererea de retur, veti fi contactat de un operator pentru stailirea detaliilor de retur.
  3. Va rugam sa nu expediati coletul fara a primi acceptul operatorului nostru.
Suna acum!